Städsöndag…

Idag har det stått städning på schemat, och jag har inte varit så aktiv här. Nu är snart sovrummet färdigstädat i alla fall. Har tvättat madrassöverdrag, kuddag och täcken, ska bli skönt att sova i en helt ren säng. Men allt det andra som jag hade tänkt få gjort i helgen är inte klart, men jag har en lista så det ska lösa sig. Älskar listor… Bara det att jag skulle haft flera timmar på dygnet att göra allt också!

Nu har min man kommit hem också, efter flera dagar på resa. Det är gott att vara två.

1 kommentar (+lägga till din?)

  1. contralto
    Apr 26, 2009 @ 22:14:01

    Du har varit duktig tycker jag!

    Jag gillar också listor, och gör ofta sådana, men med den påföljd att jag lägger ner mer tid på dem än på själva utförandet av vad det nu var… 😉

    Jag är så seg. Morfinet gör mig till en zombie, orkar ingenting, vill ingenting, utom att sova. Inte äns att äta roar mig och det är allvarligt, eftersom det annars är min favoritsyssla…

    Nåja, i morgon är en ny dag.

    Ha det gott vännen och njut av samvaron med maken! Kram!

RSS Kostdoktorn

  • Ny veckomeny som kombinerar vegetarisk och ketogen kost
    Våra veckomenyer ger dig allt du behöver för att lyckas med LCHF. Veckomenyer, recept och inköpslistor – ingen planering behövs! Anpassa eller hoppa över måltider – recept och inköpslistor anpassas automatiskt.Vi har nu 38 veckomenyer tillgängliga – inklusive strikt ketogent, måttlig LCHF, vegetariskt, mejerifritt eller Team Kostdoktorns favoriter – vi lägge […]
