Vägningen idag gick helt fint. Minus på vågen, hela 4 (fyra) kilo! Och minus fem cm i midjan, mycket mindre uppblåst än i söndags kväll.

Det känns naturligtvis bra att få en så här bra start. Jag är ju ganska bortskämd med det… Nu gäller det bara att hålla fokus på rätt mat så att det inte glider ut i sanden igen. För det vet jag att det fort gör. Fast jag vill ju genomföra. Det är så konstigt det där.

Jaja, nu ska jag se om jag kan hitta lite roliga recept till helgens mat. Gjorde broccoligratäng och stekt kycklingfilé igår kväll, det blev gott. Har gratäng kvar och så tog jag upp mer kycklingfilé från frysen, det blir bra i kväll. Nu till lunch blir det ost- och baconkorv med hyfsat bra kh-värde. Man tager vad man haver i Norge.

Kommentering är stängt.

RSS Kostdoktorn

  • ”Det har varit ett underbart och ögonöppnande halvår”
    Marinas LCHF-efterrätt Kan LCHF göra att du får några nya hål i skärpet och göra dig mer produktiv på jobbet? Och kan det få dig att vara mindre vresig och slippa sötsuget? Det är vad Marina skulle säga om du frågar henne: Läs vidare → Inlägget ”Det har varit ett underbart och ögonöppnande halvår” dök först upp på Kostdoktorn.
