Ny dag – nya möjligheter

Dagen idag har varit okej. Stressade i morse för att jag inte hade plockat fram allt till jobbstarten efter påsk idag, men det har gått bra. Har dock varit ganska irriterad på det mesta under dagen, kvällen har varit betydligt lugnare. Undrar om det är sockret som försvinner ut ur kroppen? Någon som har upplevt det samma någon gång?

I morgon har jag lunchen klar redan, det blir dagens middag. Känns jättebra Skrattande

Det blev ingen träning idag. Har i stället haft träningsvärk efter grävande och påtande i jorden igår. Men hoppas att det går över till i morgon, inget kul att köra buss med muskler som gör ont… Speciellt inte när det gör ont på baksidan av låret.

I morgon blir en bättre dag tror jag, med lugnare start i alla fall, det är aldrig kul att stressa på morgonen, så ikväll har jag bestämt mig för att vara tidigt i säng, har mycket på programmet i morgon!

 

Kommentering är stängt.

RSS Kostdoktorn

  • LCHF-magasinets sommarnummer
    Nu har LCHF-magasinets sommarnummer kommit ut. Här berättar chefredaktör Bo Zackrisson lite om vad sommarnumret innehåller:Glutenfritt har blivit en trend – även i LCHF-kretsen Forskare och myndigheter vill dock inte avråda från gluten. De varnar för glutenfritt och vill framställa gluten som gott och problemfritt. I min trendspaning förklara jag varför mode […]
