Sliter nu…

Har hållt på med LCHF mer eller mindre sedan september 2007, men har efter nyåret slitit väldigt med att hålla en god diet, utan kolhydrater.

Har flera gånger tänkt att jag ska återgå till lchf, men fortsätter ändå att äta bröd, som är mitt stora problem. Men jag vill verkligen komma tillbaka till den stora lyckan att vara i ketos och slippa kolhydraternas fängelse.

Nu är jag på semester med halva släkten (min mans sida) och då är det ännu svårare att följa mina egentliga planer, även om vi har eget hushåll… Och detta är ju inte logiskt, eftersom vi bor i egen lägenhet och har eget kök… Men jag ska göra en kraftansträngning i morgon och starta ordentlig och skriva dagbok här på min blogg. Samtidigt kommer jag att stänga bloggen för icke medlemmar, så att inte hela världen kan läsa om mitt liv.

Kommentering är stängt.

RSS Kostdoktorn

  • Ny veckomeny som kombinerar vegetarisk och ketogen kost
    Våra veckomenyer ger dig allt du behöver för att lyckas med LCHF. Veckomenyer, recept och inköpslistor – ingen planering behövs! Anpassa eller hoppa över måltider – recept och inköpslistor anpassas automatiskt.Vi har nu 38 veckomenyer tillgängliga – inklusive strikt ketogent, måttlig LCHF, vegetariskt, mejerifritt eller Team Kostdoktorns favoriter – vi lägge […]
