Min tråd i väven

Det här är min egen sida, där jag vill utveckla mig som människa och blivande mamma.

Vi (jag och min man) ska adoptera ett barn, och vi är i sista väntefasen nu, dvs allt är godkänt och stämplat.  Så nu är det bara den allra sista sträckan vi går, men den kan bli lång, uppemot 1,5 år till vill jag tro. Men jag måste ta en dag i taget, så når vi till sist vårt mål.

Samtidigt har jag en stark önskan att gå ner rejält i vikt. Det är mest för min egen skull jag vill ner i vikt, men också för att bli en roligare mamma och trevligare fru 🙂 För att nå mitt mål ska jag lägga om till LCHF-kost.

Jag vill inte att den här sidan ska kunna läsas av vem som helst, så därför kommer jag att skydda många inlägg med lösenord. Om du vill bli delaktig i min historia så får du därför skriva några rader till mig om dig själv så vet jag vem som läser mina innersta tankar.

Kommentering är stängt.

RSS Kostdoktorn

  • Ny veckomeny som kombinerar vegetarisk och ketogen kost
    Våra veckomenyer ger dig allt du behöver för att lyckas med LCHF. Veckomenyer, recept och inköpslistor – ingen planering behövs! Anpassa eller hoppa över måltider – recept och inköpslistor anpassas automatiskt.Vi har nu 38 veckomenyer tillgängliga – inklusive strikt ketogent, måttlig LCHF, vegetariskt, mejerifritt eller Team Kostdoktorns favoriter – vi lägge […]
