Ny Millis

Det ska bli en ny Millis till sommaren, ska gå hårt in på 50+ -varianten enligt Skaldemans GI-noll! Jag vill i första hand bli av med kroppsfett, men om jag får bättre hälsa också så tar jag tacksamt emot det också…

Har gått upp över fyra kilo de sista två veckorna, det är inte en utveckling jag är glad över, och det värsta är att jag själv är orsaken till det. Mer mjölk och grädde gav det resultatet, annars har jag inte ändrat på något speciellt.

Som Skaldeman skriver i GI-noll!: (ungefär) att ett par veckors ovettigt ätande kan förstöra flera månaders viktminskningsresultat… Jotack, jag ser ju det nu!

Kommentering är stängt.

RSS Kostdoktorn

  • LCHF-magasinets sommarnummer
    Nu har LCHF-magasinets sommarnummer kommit ut. Här berättar chefredaktör Bo Zackrisson lite om vad sommarnumret innehåller:Glutenfritt har blivit en trend – även i LCHF-kretsen Forskare och myndigheter vill dock inte avråda från gluten. De varnar för glutenfritt och vill framställa gluten som gott och problemfritt. I min trendspaning förklara jag varför mode […]
