Fotobevis

 

Har lagt in ett par bilder av undertecknad i dag. Det var otroligt motiverande att SE skillnaden! Jaja, vet ju att jag har gått ner, det visas ju på vågen, men att faktiskt se det med egna ögon, skillnaden från i somras och nu!

Har ju varit sjuk en liten vecka, och så smått börjat äta igen. Försöker hålla mig borta från kolhydraterna men det har blivit en del i alla fall. Får vara strängare nu et tag så att jag inte får på mig alla härliga kilon som försvann när jag bara drack vatten…

 

7 november

3 november 2007

Kommentering är stängt.

RSS Kostdoktorn

  • Plocktallrik med räkor och ägg
    6 gStrikt LCHF71% Fett25% Protein3% Kolhydrater6 g kolhydrater / portion1 {"@context":"http:\/\/schema.org\/","@type":"Recipe","name":"Plocktallrik med r\u00e4kor och \u00e4gg","description":"En snabbfixad m\u00e5ltid med r\u00e4kor, \u00e4gg och konserverad kron\u00e4rtskocka. Perfek […]
