3 november 2007

Har lagt in ett par bilder av undertecknad i dag. Det var otroligt motiverande att SE skillnaden! Jaja, vet ju att jag har gått ner, det visas ju på vågen, men att faktiskt se det med egna ögon, skillnaden från i somras och nu!

Har ju varit sjuk en liten vecka, och så smått börjat äta igen. Försöker hålla mig borta från kolhydraterna men det har blivit en del i alla fall. Får vara strängare nu et tag så att jag inte får på mig alla härliga kilon som försvann när jag bara drack vatten…

Kommentering är stängt.

RSS Kostdoktorn

  • LCHF-magasinets sommarnummer
    Nu har LCHF-magasinets sommarnummer kommit ut. Här berättar chefredaktör Bo Zackrisson lite om vad sommarnumret innehåller:Glutenfritt har blivit en trend – även i LCHF-kretsen Forskare och myndigheter vill dock inte avråda från gluten. De varnar för glutenfritt och vill framställa gluten som gott och problemfritt. I min trendspaning förklara jag varför mode […]
