1 november 2007

Jaja, så har jag faktiskt gått ner en hel massa de sista dagarna. Mest beroende på att jag inte har kunnat äta någonting pga halsfluss, men det gör ju ingenting om vågen pekar riktig väg…!

Har uppdaterat min presentation i dag, så att jag får visat mig fram som jag upplever det. Andra skulle säkert poängterat annat…

Önskar att jag ska kunna leva med den här maten resten av livet, det smakar bra och det blir betydligt billigare än att köpa allt det andra i tillägg. Har ju hittat lokala eko-ägg som drar ner kostnaderna enormt, 2 kr/ägg är suveränt, i alla fall här i Norge, där jag betalar 20-25 kr för en 6-packning med eko-ägg i affären…

Har också fått bytt finger för min ena ring, den ramlar av på ena handen annars. Det är verkligen roligt!

Kommentering är stängt.

RSS Kostdoktorn

  • ”Min läkare är imponerad över mina framgångar”
    Före och efter Kan ketogen kost hjälpa dig till en bättre form än någonsin, inte bara fysisk utan även mentalt? Med tanke på vad Tonya har att berätta, verkar det vara så: Läs vidare → Inlägget ”Min läkare är imponerad över mina framgångar” dök först upp på Kostdoktorn.
