26 oktober 2007

Fredag kväll och vi har varit på middag hos några vänner av oss. Där vet en av dem om att jag utesluter vissa saker men det funkade inte så bra ändå. Det var lite vetemjöl och/eller socker i det mesta som serverades… Så jag hoppas att jag åt tillräckligt lite av det för att det inte ska förstöra hela min plan om att gå ner i vikt.

Följer annars en ganska strikt plan och inkluderar ytterst lite kolhydrater i maten. Det mesta kommer från animaliska produkter och från mejeriprodukter.

Har haft en vecka med viktuppgång, det är inte så kul. Jag vill ju ner i vikt och det får jag inte resultat på. Hoppas att det vänder och att kurvan visar nedåt nästa vecka.

Kommentering är stängt.

RSS Kostdoktorn

  • Ny veckomeny som kombinerar vegetarisk och ketogen kost
    Våra veckomenyer ger dig allt du behöver för att lyckas med LCHF. Veckomenyer, recept och inköpslistor – ingen planering behövs! Anpassa eller hoppa över måltider – recept och inköpslistor anpassas automatiskt.Vi har nu 38 veckomenyer tillgängliga – inklusive strikt ketogent, måttlig LCHF, vegetariskt, mejerifritt eller Team Kostdoktorns favoriter – vi lägge […]
