Andra dagen

Min andra dag.

I dag började jag med riktig mat redan på morgonen, kanske lite för tidigt (klockan halv sex…). Lagade till en äggröra på tre ägg, smör, grädde och bacon. Vet inte om det berodde på den tidiga timmen eller brist på tomat, men jag klarade bara drygt hälften. Tog med resten i en låda, men fick inte ätit mer än några skedar. Helmätt… Köpte en halv grillad kyckling till lunch, och jag hade glömt hur gott det är med kycklingskinn 🙂 Har inbillat mig att det är äckligt för att inte frestas antar jag! Middagen blev enTacogratäng med guacamole till, jättegott. Kan verkligen rekommenderas!

Blev också idag lite smått konstig i huvudet av att inte dricka te, men hoppas att det ska gå över om inte många dagar. Annars kände jag mig pigg och utvilad även klockan fem på morgonen… Nu på kvällen känner jag att jag har mer energi än vanligt, men fortfarande lite ”surrig” i huvudet.

Kommentering är stängt.

RSS Kostdoktorn

  • Att behandla patienter med paleokost
    4,7 av 5 stjärnor5 stjärnor66%4 stjärnor33%3 stjärnor0%2 stjärnor0%1 stjärna0%6 röster216 visningar Physicians for Ancestral Health är ett nätverk med läkare som använder riktig mat som behandling. Här förklarar de fördelen med att ha ett nätverk med likasinnade läkare som behandlar sina patienter med livsstilsförändringar. Se hela videon ovan (transkription […]
