25 september 2007

Första dagen…
Började inte förrän vid lunchen, så jag åt en ”traditionell” frukost med bröd och pålägg och te och apelsinjuice. Lagade mig en god äggröra med fyra ägg, smör, grädde och en tomat. Det var mycket gott, och jag var inte så hungrig utöver eftermiddagen, och fick inte den vanliga känningen av lågt blodsocker som jag brukar få annars. På kvällen åt jag en räksallad med majonnäs och lätt crème fraiche (det enda vi hade hemma) och avokado till, det var väldigt gott.

Det enda problemet i dag har varit att jag fick ont i huvudet framåt kvällen, i brist på te, men tog ingenting utan gick bara och la mig i stället.

Kommentering är stängt.

RSS Kostdoktorn

  • Ny veckomeny som kombinerar vegetarisk och ketogen kost
    Våra veckomenyer ger dig allt du behöver för att lyckas med LCHF. Veckomenyer, recept och inköpslistor – ingen planering behövs! Anpassa eller hoppa över måltider – recept och inköpslistor anpassas automatiskt.Vi har nu 38 veckomenyer tillgängliga – inklusive strikt ketogent, måttlig LCHF, vegetariskt, mejerifritt eller Team Kostdoktorns favoriter – vi lägge […]
